keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Spåra!


Nyt on blogillani oma ratikka! Enoni kävi hiljattain Lissabonissa vaimonsa kanssa ja he toivat minulle tuliaisiksi upean ratikan pienoismallin. Väri on juuri oikea, keltainen: se on sekä Lissabonin ratikoiden perinteinen väri että minun lempivärini. Kuvassa näette vielä kaksi sporaa. Toinen niistä on menossa vanhemmilleni ja toinen jää minulle, nyt olisi vaan tehtävä lopulinen päätös. Kumpi on minun mieleeni... Pohdin valintaani siinä valossa, että olen itse käynyt Lissabonissa ja silloin tuo tummemman keltainen ratikka on jäänyt mieleeni. Toisaalta vaaleammassa lukee "määränpää" ja sen tyyli on koristeellisen hienostunut. Vaikeaa, vaikeaa! Ja päätös on tehtävä ihan nyt heti, kun isäni jo himoitsee omaansa.

Siispä päätän valita:

Tämä yksilö minuun teki lopulta vaikutuksen. Ja vanhempieni saama yksilö:

Kiitos vielä matkaileville sukulaisille!!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

tosi ihanat spårat, toi toinen on vähän vanhempi malli minusta, joten se sopii vanhemmillesi. asfaltti alusta tuo toden tuntua!!!! klasse!